loading...

باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي

باغ تالار , تشريفات مجالس لوكس لشكري برگزاركننده بزرگترين تشريفات مجالس,خدمات,باغ تالار عروسي در ايران. 09121013235 با مديريت پيام لشكري

بازدید : 1076
11 زمان : 1399:2



http://www.luxlashkari.com/
خدمات مجالس لشكري با برگزاري مراسم هاي نهادهاي خصوصي و دولتي در خدنات شما عزيزان مي باشد.
تيم خدمات مجالس لشكري بر اين باور است كه هر مجموعه با برگزاري سمينارها و همايش هاي ساليانه مي تواند خانواده اي به وسعت تمام پرسنل هاي خود داشته باشد زيرا در اين مراسم ها همه با خوشحالي به صحبت با يكديگر مشغولند و صميميت و شادابي راندمان كاري آنها را بالاتر مي برد.
خدمات تشريفات مجالس لشكري
معرفي سالن مناسب با ديزاين محل برگزاري,نورپردازي محوطه,ست كامل ظروف باي هر نفر در همايش و سمينار,طراحي ورودي از قبيل انواع سازه هاي گل,مشعل,كناره تشريفات و...
كيك و شيريني با آرم موسسه و شركت,پرسنل مجرب,اجراي سن و نمايشگرهاي بزرگ,تجهيزات داخلي و گل آرايي مراسم ...

بازدید : 900
11 زمان : 1399:2


http://www.luxlashkari.com/
رسوم خانوادگي
هرخانواده رسم و رسومي دارد كه مي بايست به آن توجه شود.مراسم نامزدي را هر كسي بر طبق رم و رسوم خويش برگزار مي كند و تعريف دقيق و مشخصي ندارد.
مراسم نامزدي مي تواند از يك جمع ساده و كوچك تا جشن باشكوه و با تعداد مهمان زياد برگزار گردد.

چه موقع جشن نامزدي بگيريم؟
در صورتيكه كه مايل باشيد روز رسمي شدن مراسم تان را جشن بگيريد اينروزها معمولا محدود به دوستان نزديك و خانواده مي باشد.اما اگر مي خواهيد كه تعداد بيشتري مهمان به جشن نامزدي خود دعووت كنيد مي توانيد تا 3 ماه پس از نامزدي هم جشنتان را برگزار كنيد و تمامي كار ها را بدون استرس انجام دهيد.

هزينه و بودجه
معمولا هزينه مراسم نامزدي به عهده ي پدر عروس مي باشد كه اين مسئله هم با توجه به رسم و رسومات هر خانواده امكان دارد تغيير كند.
هم چنين در بعضي خانواده ها نيز هزينه هاي جانبي مانند آتليه عكاسي,ماشين عروس,آرايشگاه و لباس عروس بر عهده ي داماد است.

انتخاب محل برگزاري جشن
در اين مرحله همه چي به به تعداد ميهمانانتان بستگي دارد.در صورتيكه دوست داريد يك ميهماني كوچك داشته باشيد مي توانيد منزلتان را براي مراسمتان برگزينيد اما در غير اين صورت مي توانيد باغ تالار يا سالن هاي پذيرايي را با توجه به تعداد ميهمانان و بودجه تان انتخاب كنيد.

غذا و نوشيدني
در ابتدا نحوه ي سرو كردن غذا را شخص كنيد.در صورتيكه تمايل داريد به صورت سلف از مهمانانتان پذيرايي كنيد مي بايست فضاي كافي را براي ميزهاي غذا در نظر بگيريد.
تشريفات مجالس و باغ تالار لشكري برگزار كننده بزرگترين تشريفات عروسي,خدمات عروسي,برگزاري عروسي در باغ عروسي,باغ تالار عروسي ايران .

بازدید : 1876
11 زمان : 1399:2

http://www.luxlashkari.com

از مهم ترين و اصلي ترين دغدغه هاي زوج هاي جوان بخصوص آقايان دم بخت, هزينه ي برگزاري مراسم عروسي است.
درست است كه خانواده ها علاقه دارند كه فرزندانشان هر جه زودتر سر و سامان گرفته و ازدواج كنند اما مخارج عروسي مسئله اي است كه جوانان هميشه از آن واهمه دارند.
در اين قست سعي داريم نگاهي اجمالي به هزينه عروسي در باغ بياندازيم.تمامي اين هزينه ها با توجه به محل زندگي شما,تعداد مهمانان و كيفيت خدمات ارائه شونده متفاوت است.
باغ هاي اطراف تهران كه در مناطقي خوش آب و هوا قرار دارند هزينه هاي بالايي را براي اجاره يك شب مراسم عروسي از عروس و داماد دريافت مي كنند كه قسمت عظيمي ازين هزينه به تشريفات بخش هاي مختلف آن مربوط مي شود.
تعداد سالن و استخرتعداد مهمان ها و مختلط بودن,مساحت باغ,تعداد درب هاي ورود و خروج,كنترل امنيت باغ و فاصله باغ تا شهر مواردي هستند كه در هزينه كرايه باغ براي مراسم نقش تعيين كننده اي دارند.
هم چنين تاريخ جشن عروسي در روزهايي كه مقارن با اعياد است و آشنايي عروس و ادماد با مالك باغ نيز در هزينه ي باغ موثر خواهد بود.
چايخانه سنتي,هزينه كالسكه براي رساندن عروس و داماد به جايگاه و در برخي مواقع كبوترهايي كه به تعداد خواسته شده عروس و داماد به پرواز در مي آيند از ديگر موارد تاثيرگذار بر قيمت اجاره باغ عروسي است.

تشريفات مجالس و باغ تالار لشكري برگزار كننده بزرگترين تشريفات عروسي,خدمات عروسي,برگزاري عروسي در باغ عروسي,باغ تالار عروسي ايران .

بازدید : 1121
11 زمان : 1399:2

http://www.luxlashkari.com

راه هاي برگزاري مراسم عروسي در كم ترين زمان

يكي ازدغدغه هاي پر استرس و شيرين عروس و داماد در طول زندگيشان برگزاري مراسم عروسي است كه باعث ايجاد استرس هاي زيادي مي شود.
از نكات طلايي كه بسياري از عروس و دامادها با انجام آنها به خواسته هاي خود رسيده اند عبارتند از:

  • كمك خواست از ديگران
    پذيراي كمك ديگران باشيد.اگر مجبور هستيد كه عروسي خود را زود هنگام برگزار كنيد مجبوريد از دوستان و خانواده ي خود در امور مختلف كمك گرفته و به آنها اطمينان كنيد. در غير اين صورت خودتان تنها توانايي رسيدن به كليه اين امور را نداشته و نهايت استرس را خواهيد داشت.
  • موسسات تشريفات مجالس و خدمات مجالس عروسي را فراموش نكنيد
    به دنبال موسسه اي باشيد كه تمامي امور مربوط به عروسي را برايتان انجام دهند.در اين صورت تنها مسائلي كه مي بايست شما درگير آن باشيد دكوراسيون,تزئينات,لباس عروس و مانند اينها خواهد بود.
    موسسه خدمات مجالس برخي از لواز هاي مورد نياز را خود تهيه كرده و برخي ديگر را در بصورت ليست آماده كرده و در اختيار شما قرار مي دهد تا ازميان آنها انتخاب كنيد.
  • برنامه ريزي واحد داشته باشيد و آن را ادامه دهيد
    سست و بي اراده نباشيد و از روياي برگزاري بزرگترين جشن زندگيتان چشم پوشي نكنيد.با در نظر گرفتن ميزان بودجه خود مشخص كنيد كه دقيقا چه چيزي مي خواهيد و حدس و گمان را كنار بگذاريد.

تشريفات مجالس و باغ تالار لشكري ارائه دهنده بزرگترين و بهترين خدمات مجالس عروسي,عقد,نامزدي,همايش و سمينار در ايران.

ما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:

https://www.pinterest.com/luxlashkari
https://twitter.com/luxlashkari
https://www.facebook.com/luxlashkarii

https://plus.google.com/u/0/106756579508388795282

بازدید : 1120
11 زمان : 1399:2

http://www.luxlashkari.com

بسياري از افرد معتقدند چون جشن نامزدي پيش از عروسي برگزار مي شود و هم چنين اولين جشن شروع زندگي مشترك است,از جشن عروسي نيز مهم تر است.
به همين دليل مي بايست با بهترين تجهيزات و تزئينات و در بهترين باغ و تالارهاي عروسي برگزار گردد.در كل برگزاري هر چه با شكوه تر و مجلل تر جشن نامزدي براي اين افراد اهميت بلايي دارد.
در اين ميان پس از انتخاب باغ تالار يا سالن عروسي ,دكوراسيون و تجهيزات آن در چگونگي برگزاري جشن نامزدي تاثير بالايي خواهد داشت.
تشريفات مجالس لشكري با در اختيار داشتن شيك ترين و بروز ترين تجهيزات,آماده ارائه خدمات نامزدي از صفر تا صد آن به زيباترين شكل مي باشد.
در اين قسمت برخي از خدمات مجالس ارائه شونده توسط تيم لشكري را مشاهده مي كنيد:

  • انواع پارتيشن و پاراوان
  • انواع مبلمان براي جايگاه عروس و دماد
  • انواع مختلفي از صندلي هاي تاشو,ساده,لوكس,طرح مبل
  • انواع ميز عسلي ,ميز شام و ميز پذيرايي
  • دستگاه هاي يخ خشك و دودزا
  • بهترين ظروف لوكس
    علاوه بر تمامي اين خدمات,تشريفات لشكري با داشتن باغ تالار هاي مجلل و سالن هاي اجتماعات امكان اجاره مناسب ترين باغ تالار ها و انتخابي آسان و راحت براي برگزاري مراسم نامزدي را با توجه به ميزان بودجه تان به شما مي دهد.

تشريفات مجالس و باغ تالار لشكري ارائه دهنده بزرگترين و بهترين خدمات مجالس عروسي,عقد,نامزدي,همايش و سمينار در ايران.

بازدید : 1216
11 زمان : 1399:2

http://www.luxlashkari.com

باغ تالار لوكس لشكري با ظرفيت 800 نفر واقع در احمد آباد مستوفي آماده پذيرايي از كليه مراسم ها و ميهماني هاي شما مي باشد.
باغ تالار لشكري با بهره گيري از پرسنلي مجرب و دوره ديده در اين حرفه و با بكار گيري بروز ترين و مدرن ترين ايده ها در دكوراسيون و پذيرايي, آماده ارائه خدمات و پذيرايي از مراسم هاي شما در تاريخ هاي زير مي باشد:

22 فروردين سه شنبه ولادت حضرت علي (ع)
31 فروردين پنج شنبه
1 ارديبهشت جمعه
5 ارديبهشت سه شنبه مبعث
8 ارديبهشت جمعه اول شعبان
22 ارديبهشت جمعه نيمه شعبان

جهت رزرو روزهاي خالي تالار و اطلاع دقيق از جزئيات با شماره هاي زير تماس حاصل فرمائيد:

تلفن: 02188080480
موبايل: 09121013235

آدرس : همت غرب ، بزرگراه آزادگان به سمت جنوب ، جاده احمدآباد مستوفي ، ميدان پيامبر اعظم به سمت شرق (به سمت جاده ساوه) ، نرسيده به اتوبان ساوه ، خروجي بهمن آباد – رضي آباد ، انتهاي خيابان سمت راست ، خيابان گلنار ، كوچه گلناز ، پلاك 1 ، باغ تالار لوكس لشكري

تشريفات مجالس و باغ تالار لشكري ارائه دهنده بزرگترين و بهترين خدمات مجالس عروسي,عقد,نامزدي,همايش و سمينار در ايران.

بازدید : 1368
11 زمان : 1399:2

http://www.luxlashkari.com

گل آرايي مراسم عروسي از جذاب ترين بخش هاي عروسي مي باشد. در صورتيكه تزئينات و دكوراسيون عروسي و عقد شما با يك گل آرايي بسيار زيبا و شكيل همراه باشد اولين عنصر بسيار موثر در زيبايي جشن شما خواهد بود.
خدمات مجالس لشكري گل آرايي مراسم هاي خود را در بخش هاي متفاوت اجام مي دهد.

1.گل آرايي ميز هاي پذيرايي
همواره گل آرايي مي بايست با سليقه اي مدرن همراه باشد تا تزئينات و چيدمان شمعدان ها و گل ها در ذهن ميهمانانتان باقي بماند.
2.گل آرايي ورودي عروس و داماد و ميهمانان
دكوراسيون و ترئينات اين قسمت اولين چيزي است كه در مراسم شما جلب توجه مي كند كه اين مورد خود ديدگاه مثبتي نسبت به ديزاين جشن عروسي شما ايجاد مي كند.
3.گل آرايي جايگاه عروس و داماد
در يك مراسم عروسي تمامي عكس ها و فيلم ها با دوستان و بستگان پيش زمينه اش جايگاه عروس و داماد است.بنابراين تشريفات مي بايست با كمك سليقه شما شيك ترين و زيباترين كار را ارائه كند.
4.گل آرايي ميز شام
تزئينات ميز شام نشان دهنده ي احترام شما به مهمانانتان مي باشد.مديريت نيز مي بايست همواره به نظافت و مرتب بودن محل صرف شام اهميت بسيار زيادي دهد.
گل آرايي در مراسم عروسي به چندين مورد بستگي دارد: فصل برگزاري مراسم عروسي,ميزان بودجه اي كه عروس و داماد براي گل آرايي در نظر گرفته اند و در نهايت سليقه ي عروس و داماد.
5.گل آرايي ميزهاي تزئيني و ياد بود
ميزهاي ياد بود نمادي براي تشريفات مي باشد بنابراين هر چه زيبا تر بودن آن احساس خوبي را به تشريفات مجالس خواهد بخشيد.

تشريفات مجالس و باغ تالار لشكري ارائه دهنده بزرگترين و بهترين خدمات مجالس عروسي,عقد,نامزدي,همايش و سمينار در ايران.

بازدید : 2092
11 زمان : 1399:2

http://www.luxlashkari.com

مهم ترين و اولين گام در برگزاري مراسم عروسي,تعيين تاريخ عروسي است.اما در اين تصميم گيري مي بايست مواردي را در نظر گرفت:

اولين ابزاري كه در اين تصميم نياز دريد يك تقويم است.براي تعيين رويدادهاي مهم مانند:عقد قرارداد,تاريخ عروسي,انجام خريد و … كه تقويم هاي يك يا دو صفحه اي ديد بهتري را از ايام به شما مي دهد.
بهتر است از يك سال قبل فصل و ماه برگزاري عروسي خود را مشخص كنيد و از حدود 6 ماه قبل تاريخ و روز دقيق عروسي خود را تعيين كنيد.
بطور مثال در اسفند ماه بايد بدانيد كه در سال بعد و يا اسفند سال بعدي جشن ازدواج خواهيد كرد و تقريبا در شهريور و يا مهرماه آن سال تاريخ عروسي را نهايي كنيد.
معمولا بيشتر خانواده هاي ايراني اعياد مذهبي را براي جشن هاي خود بخصوص جشن عروسي انتخاب مي كنند.اما علاوه بر اعياد مذهبي مي توان روزهاي ديگري را براي برگزاري جشن عروسيتان انتخاب كنيد مانند: روز آشنايي,خواستگاري , تولد و …
در تعيين تاريخ عروسي مي بايست رفاه مهمانان را نيز در نظر گرفت.اگر مهمانان راه دور داريد بهتر است روزهايي را انتخاب كنيد كه تعطيل رسمي باشند.مانند برخي از تعطيلات كه دو يا سه رو پشت سر هم قرار گرفته اند.همچين در اين صورت بهتر است جشن عروسي خود را در ايام مدارس و امتحانات برگزار نكنيد زيرا ممكن است عده اي از آنها در مراسم شما شركت نكنند.
ازديگر مواردي كه بايد در تعيين تاريخ عروسي در نظر گرفت مهمانان شاغل شما هستند.در صورتيكه مي خواهيد همه ي ميهماناتان با خيالي آسوده در جشن عروسي شما شركت كنند روزهايي كه فرداي آن تعطيل است و يا پنج شنبه را در براي مراسم خود انتخاب كنيد.روزهايي كه فرداي آن روز كاري است گزينه مناسبي براي برگزاري جشن عروسي نمي باشد.
در نهايت تاريخ عروسي شما تاثير مستقيمي بر هزينه هاي شما دارد.بسياري از باغ تالارها و تالارهاي پذيرايي در روزهاي آخر هفته,اعياد و تعطيلات قيمت متفاوتي را ارائه مي دهند.
هم چنين تاريخ جشن عروسي شما مي تواند بر كيفيت و قيمت ديگر خدمات مانند گل آرايي,عكس و فيلم عروسي,آرايشگاه عروس,تزئين ماشين عروس و … تاثير بگذارد زيرا قيمت تمامي اين خدمات نيز در روزهاي عادي با روز هاي خاص متفاوت است.

تشريفات مجالس و باغ تالار لشكري ارائه دهنده بزرگترين و بهترين خدمات مجالس عروسي,عقد,نامزدي,همايش و سمينار در ايران.

ما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:

https://www.pinterest.com/luxlashkari
https://twitter.com/luxlashkari
https://www.facebook.com/luxlashkarii

https://plus.google.com/u/0/106756579508388795282

بازدید : 1219
11 زمان : 1399:2

http://www.luxlashkari.com

ميز شام عروسي از مواردي است در برگزاري عروسي داراي اهميت بسياري بوده چرا كه تمامي غذاهاي عروسي بروي آن سرو مي شود و تزئينات ميز شام عروس و داماد در آن شب بسيار چشم گير بوده و ميهمانان توجه خاصي را به آن مي كنند.
حتي ممكن است دوستان و آشنايان را از تزئينات و نحوه ي چيدمان ميز عروسي شما عكس هاي تزئيني گرفته و بعدها جهت مرور خاطرات به آنها رجوع كرده و آنها را تماشا كنند.
بنابراين هرچه غذاها بهتر چيده شوند ميز شام هم از نظر اندازه و ابعاد مناسب باشد قطعا تاثير بيشتري در اجراي مراسم عروسي شما خواهد داشت.
اينروزها اهميت اين موضوع به قدري است كه عروس و دامادها قبل از رزرو محل برگزاري عروسي خود از موسسات تشريفاتي نمونه هايي از عكس ميزهاي شام را در خواست كرده تا از كيفيت مناسب و مطلوب آن مطمئن شوند.
ميز شام عروسي هم مي تواند توسط كاركنان تشريفات و خدمات عروسي چيده شوند و هم عروس و داماد اگر طرح خاصي را مد نظر دارند مي توانند ميز شام را خودشان بچينند.
ميز شام مي بايست در قسمتي قرار گيرد كه در معرض ديد مهمانان باشد.اين نكته را فرامش نكنيد كه اين ميز تنها يكبار در زندگي شما عروس و داماد گرامي چيده مي شود بنابراين بايد تلاش خود را براي هر چه زيباتر شدن آن به كار بست.

تشريفات مجالس و باغ تالار لشكري ارائه دهنده بزرگترين و بهترين خدمات مجالس عروسي,عقد,نامزدي,همايش و سمينار در ايران.

ما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:

https://www.pinterest.com/luxlashkari
https://twitter.com/luxlashkari
https://www.facebook.com/luxlashkarii

https://plus.google.com/u/0/106756579508388795282

بازدید : 1311
11 زمان : 1399:2

http://www.luxlashkari.com

در چند سال اخير ذهن زوج هاي جوان مشغول مسائلي هم چون قيمت اجاره باغ عروسي,باغ عروسي با قيمت مناسب,تالارپذيرايي,باغ عروسي در تهران و … كرده است.
در واقع يكي از مهم ترين نكات در برگزاري جشن عروسي ايده آل ,انتخاب محلي مناسب براي برگزاري مراسم عروسي است.
تشريفات مجالس لشكري باغهاي متنوعي را را در نقاط مختلف تهران براي اجاره به عروس و داماد هاي خود ارائه مي دهد.هزينه اجاره باغ براي تولد,نامزدي و عروسي متناسب با ميزان بودجه شما ارائه مي دهد.
هم چنين هزينه كرايه باغ در هر فصل متفاوت است ولي شما مي توانيد با مشورت گرفتن از مشاوران ما از تخفيف هاي ما بهره مند شويد.
خدمات مجالس و باغ تالار لشكري با ارائه پيشنهاد هاي مختلف امكان انتخاب و اجاره يك باغ عروسي را با قيمت مناسب به شما ارائه مي دهد.

براي مشاهده نمونه كارهاي بيشتر ,ما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:

https://www.pinterest.com/luxlashkari
https://twitter.com/luxlashkari
https://www.facebook.com/luxlashkarii

https://plus.google.com/u/0/106756579508388795282

تعداد صفحات : 8

درباره ما
موضوعات
  • تشريفات مجالس لوكس
  • راهنماي انتخاب آتليه عروس
  • تشريفات عروسي
  • باغ تالار عروسي
  • اين تركيب رنگ ها را در تشريفات عروسي خود به كار نبريد
  • اشتباه در گل آرايي تشريفات عروسي
  • ۵ ايده براي جشن عروسي زمستاني
  • تركيب رنگي هاي مناسب براي تشريفات عروسي
  • برگزاري جشن عروسي در پاييز
  • عروس خانم ها اين 6 مورد را فراموش نكنند
  • تشريفات عروسي به رنگ سفيد
  • رازهاي خريد لباس عروس براي تشريفات عروسي
  • خدمات مجالس عروسي در تهران
  • باغ عروسي در تهران
  • انتخاب گل,گام اول تداركات در تشريفات مجالس
  • ورود عروس و داماد به باغ تالار
  • برگزاري عروسي در باغ تالار
  • انتخاب باغ تالار مناسب
  • باغ تالار با قيمت مناسب
  • قيمت تالار عروسي در تهران
  • برگزاري عروسي در تهران
  • تشريفات عروسي ارزان
  • عروسي در باغ تالار
  • عروسي مجلل در تهران
  • خدمات عروسي
  • عروسي لوكس
  • باغ ارزان براي عروسي
  • باغ تالار احمد آباد مستوفي
  • بهترين تشريفات عروسي در تهران
  • اجاره باغ براي عروسي
  • باغ عروسي مختلط
  • قيمت منو شام عروسي
  • عروسي لوكس
  • تشريفات عروسي با قيمت مناسب
  • برگزاري تشريفات مجالس
  • باغ تالار لوكس
  • رزرو باغ تالار
  • تالار عروسي شيك و ارزان
  • برگزاري مراسم نامزدي
  • قيمت اجاره باغ براي عروسي
  • دكوراسيون عروسي
  • تزئينات در تشريفات مجالس
  • تالار عروسي غرب تهران
  • بهترين باغ تالار تهران
  • دكوراسيون باغ تالار
  • دسته گل عروس
  • عروسي در باغ تالار
  • قيمت باغ عروسي در تهران
  • خدمات مجالس تولد
  • تالار عروسي غرب تهران
  • قيمت منو شام عروسي
  • باغ تالار در تهران
  • باغ تالار لوكس
  • باغ و سالن عروسي
  • خدمات مجالس
  • تالار عروسي قيمت مناسب غرب تهران
  • قيمت تالار عروسي تهران
  • باغ تالار , تالار پذيرايي , باغ عروسي
  • قيمت تشريفات عروسي
  • زمان مناسب براي برگزاري مجالس عروسي
  • تشريفات عروسي تهران
  • باغ عروسي در تهران با قيمت مناسب
  • بهترين تالار عروسي تهران
  • باغ تالار تشريفات
  • خدمات عروسي در تركيه
  • مراسم سالگرد ازدواج
  • خدمات عروسي در ايران
  • سلف سرويس شام عروسي
  • جايگاه عروس و داماد
  • كترينگ عروسي
  • مراسم عروسي لوكس
  • برگزاري مراسم عروسي در هتل
  • بهترين غذاي عروسي
  • زمان مناسب براي برگزاري مجالس عروسي
  • تشريفات عروسي تهران
  • باغ عروسي در تهران با قيمت مناسب
  • هزينه عروسي در باغ
  • برنامه ريزي براي جشن عروسي
  • تشريفات مراسم نامزدي
  • رزرو باغ تالار عروسي
  • گل آرايي مراسم عروسي
  • گل آرايي مراسم عروسي
  • تعيين تاريخ عروسي
  • ميز شام عروسي
  • اجاره باغ براي تولد
  • تشريفات و خدمات مجالس
  • برگزاري مراسم عروسي در باغ
  • نكات جديد و جذاب براي جشن نامزدي
  • برگزاري سمينار و همايش
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 46
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 711
  • بازدید کلی : 358815
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی